Rmzye ata sağlıkta pınar Erkan da iyi bir doktor , mahsuru yoksa neden bayan doktor .... benim tecrübelerime göre erkek doktorlar daha iyi oluyor daha sakin daha halden anlayan daha insanın canının acısını düşünüyorlar .... nebileğim belkide bana hep öyle denk geldi bir de nekdr doğru bilinmez ama normal Doğum esnasında Erkek gücü ile baskı yaptığı İçin karna daha kolay doğum sağladıklarını söylüyor erkek doktora giden arkadaşlarım tabiki yine de tercih meselesi