Blgky Adetim geçeli 3 gün oldu betamı 3 kere ölçtüm düzenli artış var iki katına ama bugün sanki adet olucakmışım gibi bir ağrı var aynı adet ağrısı normal mi?
Sezenkarademir Blgky yerleşme ağrıları olur öyle canım. Ayaklarını yukarı kaldırıp yap. Kanama olmadığı sürece sıkıntı olmaz. 😊
Mervektk 20 haftalık oldum o ağrılar hla var ara sra normal kanama olmadığı sürece çalışmıyosanız yatıp dinlenin bol bol su için
Blgky Mervektk çalışmıyorum ama malum ev işleri çamaşır yemek o bu derken yatacak pek durum olamıyor şimdi geçti şükür ağrı ama hiçbirşey hissetmiyorum 😊 yani bulantı vs. Değerlerim yükseliyor hızla inşallah sağlıklıdır kuzum
Mervektk Blgky iyi düşün iyi olsun sağlıklıdır hayırlısıyla sağlıkla al kucağna inşllh ☺️ Ev işleri bitmiyo hiç evet ama bana ilk başlarda karın kasık ağrım çok oldğu için süpürge bile yapmcksn bi kaç hafta dedi dinlene dinlene yapıyodm yapmayınca da olmuyo
Blgky Mervektk bende şimdi ütü o bu hallettim ağır işleri eşime arkadaşlarıma yaptırıyorum 😅 naza niyaza başladım hemen