Kızlar çok kötüyüm grip oldum tekraradan geçende de kızım hasta demiştim dğn doktora götürdüm ciğer enfeksiyonu olduğunu söylediler 😣 grip diye gittim ne çıktı evde hepimiz hastayız eşimde grip olma aşamasında çok zor allahım hasta olan herkese şifa versin