baby3_ kaç çıktığı önemli değil düzenli artmasi önemli. Kimi 10 değer ile öğrenmiştir kimi 1000 tamamen kan testini ne zaman yaptığınızla ve döllenme zamanıyla ilgili başka hiçbir sey ifade etmez anlamı yoktur. Benim geç döllenme olmuştu adetim geçtikten 2 hafta sonra 51 çıktı sonra düzenli artti şimdi 30 haftaligiz. Sizin geç döllenme bile olmamış. Artışı takip edin ilk çıkan değere takılmayın.