Sinemuzaffer Kızlar 26+2 deyiz. Şeker yüklemesi için tahlil yaptım tokken170 açken 100 çıktı . Ben yüklemenin sağlıklı olduğunu düşünmüyorum. Sizce ne yapayım çok mu gerekli bu. Ailemde hiç şeker hastası da yok . Çok kararsız kaldm.
Dilekulgtt Tua aç karna kan aliyolar sonra icecegi iciriyolar bir saat bekliyosun sonra tekrar kan aliyolar cnm ek ucret cnm
Dilekulgtt Sinemuzaffer sabit beslenmen onemli cnm yogurt sut turu ye findik badem ceviz tuket ozellikle cnm pirinc yeme benimde sekerik var diyet verdi doktor bana bide haftada bir olcturuyorum sekerimi
01_smyy Ben ozel3 gidiyorum ... muayene oldm 10 icinde gel seker yuk. Yapalm dedi.. gttm .. surup ve kan icin top. 15 tl verdik baska bisi vermedik