Burcu27 yani pimpiriklidir bazısı her kontrolde bakar onda onun tarzı bence 😁 ben memnunsan sadece bununla değiştirmemelisin diye düşünüyorum özele gidiyorum ben de ama hiç ölçmez risk grubunda da değilim sağlık ocağı bakıyor ekstra düşük ya da yüksekse söyler ben de doktoruma iletirim sorun yok benim için 😊