Yasemincifci canım benim bende plesanta yaşlanmasından başka bide kordonda kan akım düşüklüğüde vardı yani az besin gidiyodu ikisi birlikteydi daha vahim bi durum bide son ay su azlığı yaşadım sezeryana gün verdi su azlığından dolayı bana dediği şey neysi biliyomusun . Benim için bebeğin zayıf olması kilosu önemli değil benim için önemli olan içerde strese geip girmemesi ve beyin gelişimi dedi baş çevresi yani . Baş çvresindede son ay 2 ay gerilik vardı ama su azlığından dolayı sezeryan dedi ama sezeryana grceğim sabah sancım tuttu normal doğum yaptım☺️