Kbr070796 Canim tekrar beta istemesinin sebebi gebeliğin nasil ilerliyo ona bakiyo.Normal bisey her gebeye basta enaz 2 kez baktiriyolar.Rakamlar düzenli olarak artiyosa Rahim ici gebesin demek.ama bi artiyo bi azaliyo ise disgebelik yasama ihtimali var.bende 3 kez beta hcg yaptirdim.