tbakyavtr Merhaba şuan 6 haftalık hamileyim. 5 haftalık kan testinde beta hcg 5538 çıkmıştı. Dün doktor kontrolünde kese var ama bebek gözükmüyo haftaya gel bı daha bakalım dedi bu normal bı durummu haftaya gözükme ihtimali var mı yoksa başka bı doktora mı gozukmeliyim ?
Elfelf Bendede aynısı olmuştu 7. Haftamda kese var ama bebek yok normalde kalp atışlarını duymam lazım dedi. Tabiki normal bi durum değildi bu. O anın hayal kırıklığığla Başka dr a gittim. Tavsiyem başka dr a git. 1 hafta bu stressle bekleme Allah korusun. Diğer dr alt ultrasonla baktığında hiç Bi sıkıntı yoktu ve kalp atışlarını da duyduk. Boşuna kendini strese sokma.