ozgersin6012 kizlar neredeyse 1 hafta 10 gundur bebegimin yuzunde kizarikliklar ve sivilceler olustu ve 2 3 gundur yuzu kuru elime dokundugumda o kurulugu hissediyorum. boynunda kulaklarinda kizarikliklar olustu neden oluyo ne yapmam gerekiyor hala hastaneye goturmedim acaba gecermi ne yapmam gerekiyo bilgisi olan varmi??? boyle biseyle karsilasan varmi ???
MinnakBebegim ozgersin6012 benim ilk bebegimde boyleydi sutumle sildim gecti ama dizdeki farklida ola bilir gecmezse anne sutuyle doktora gorunun
Ersozburcin ozgersin6012 bnce doktora göster ama muhtemelen çok öpülüyorsa ondan olmuştur yada egzema olmuştur. Doktora git bnce daha fazla ilerlemeden.
Dilanakbaba Canım neden hastaneye götürmüyor musun?burdan aldığın tavsiyeyle yapacağın yalnış bir şeye değer mi? Bende hemen doktordan al randevu git
Buketckr İsilik olmuş bebeğin sıcak ortamda cok mu tuttun yada cok kalın giydirdin ter bezleri gelişmediği için bu şekilde tepki veriyor vücudu sütün iyi gelir yüzüne sür