Mamiii20 34+1 haftalık hamileyim dünden beri düzenli sancım çıkıyor açılmam yok henüz . Doktor sezeryana alabilirim diyor benim için dua edermisiniz kuzum biraz daha dayansın 2 haftada gelişim geriliğimiz var
dml33 Mamiii20 allahim yardim etsn ins biraz daha dayanir saglikla kucagina alirsn bende 36da dogum yaptim enfeksiyondan kuvezde yatiyo
Burcuss Mamiii20 allahım kolay doğumlar nasıp etsin bebegınide sıkıtnıtısz bi şekılde sana bağışlasın rabbim
Busimss Mamiii20 Hayırlı vakitte sağlıkla gelsin miniğin kuzum dualarım sizinle 🤲🏻🌺 Rabbim sağlıkla kucağına almayı büyütmeyi nasip etsin insallah
Rabiaufuk Mamiii20 Rabbim Zamanında gelmeyi nasip etsin inşallah cnm sağlıcakla kucagına al bebişini 🙏🙏
Mamiii20 songul123 Şimdi evime geldim ama ağrım devam ediyor bebek kanala yerleşmiş açılmam hiç yok ağrıların sebebini bulamadılar bizde bulunduğumuz ilçede nst çektirip anormal bir durumla karşılaşırsak geri dönmek şartıyla hastaneden ayrıldık