Happy12 Cok geçmiş olsun, illet bir şey. Doktorunuza muhakkak söyleyin bu durumu. Genital bölgeyi su dışında sabun vs ile yıkamamak gerekiyor pH değerini bozmamak için. pH değeri bozulduğunda da akıntı, mantar, kaşıntı, tahriş gibi şeyler daha kolay olabiliyor. Doktorum bu konuda uyarmıştı. Doktorunuz muhtemelen bir ilaç verir mümküm olduğunca kaşımamaya çalışın...