Edebyahu devlete mi gidiyosun bana da öyle diyorlardı 41e kadar bekleticeklerdi kontrol amaçlı ozele gittim bebeğin suyunun sınırda olduğunu söylediler normal doğum için sancim acilmam yoktu sezeryana aldılar iyikide almışlar son anda kakasini yaptı bekleseydim ikimizde risk altında olcaktik