Tiredmother Kızlar 36+5 im bugün sürekli zor yetişiyorum tuvalete ama iki damla şeklinde. Bu bir doğum başlangıç belirtisi olabilir mi acaba ya. Yediğim içtiğimde de değişiklik yok ama saatlerce tutmuş gibi oluyorum
Tiredmother Yagmursvg sinir oluyorum ya bide çok varmış gibi zor tuta tuta gidiyorum yaptığım iki damla yerimden kalkmama değmiyor🤦🏻♀️
Burcu3572 Al benden de o kadar şimdi yine kalktım 33 haftalığım bebek büyüyor baskı yapıyor doğum belirtisi değil bu canım
Tiredmother Burcu3572 37 haftaya geldik büyümekten olsa bu hafta mı başlar bilemedim ki böyle bi sıkıntım yoktu. Acaba kanala mı girdi diye düşünüyorum🤷🏻♀️
Yagmursvg Benim mide bulantim da cok siddetli Allah sag salim kucagimzia almayi nasip etsin vAllah son haftalar aylar c9k zormus gercektn
Hulyali Doğum belirtisi canım bende Doğum yaptığım günün gecesinde 10 kere idrara çıktım 2 damla geliyordu