Byzysm canım duydun mu bilmiyorum ama gebelik koleztazı diye bi rahatsızlık var ben 25 gün önce bu rahatsızlıktan dolayı 37 haftalık Doğum yaptım o ihmal edilecek birsey değil bi ilaç kullanıyorsun hem kaşıntını azaltıyor ve bebekte olan riskleri azaltıyor