Hemsirehanimmmm Tamam Normalde 4 saatte bir kullanmamı söyledi ama sonra tansiyonum sürekli düşüyor diye 6 saatte bir kullan dedi ama ben 12 saatte bir kullanıyorum. :D
Tamam 2cocuk2kopek Hemsirehanimmmm bana da doktorum 2 vermişti,sancım olunca 3 yaptı ama ben de 4 içsem istiyorum 🤦🏼♀️ Yine de toplanıp,sertleşiyor.O yüzden korkuyorum
Zhlcnr Ertugunannesi nidicart endol magnezyum verdı canım doktor endol ıkı gün kullandım ıkı defa nidicard gunde 4 defa progesteron ve pruluton depot ıgne var bırde
reyhan_55 Zhlcnr proluton iğnesini bulabiliyor musunuz benimde onu kullanmam gerekiyor ama olmadığı için progestan kullanıyorum
2cocuk2kopek Tamam benim ilk basta 3 tu dokunmaya basladi 2ye indirdi 2ye inince benim sancilar yine tavan yapti oyuzden 4e cikardi ilaci biraktigim an basliyor sancilar . Ama 3 dediyse 3 kullan canim cunku normalde tansiyon ilaci sonra sıkıntı olmasin.
Hemsirehanimmmm Tamam ben çok yorulduğum zaman öyle oluyor takip ediyorum da.Ama kendimi de tutamıyorum oturasım yatasım gelmiyor.Öyle böyle idare ediyorum.Ama sık kullanınca da sürekli baş ağrısı çarpıntı yapıyor o zamanda sıkıntı yaşıyorum
Zhlcnr Ertugunannesi ben pıyasada varken almıstım canım gebelıgın basından berı kullanıyorum doktorum bulması zor olcak demıstı Doğuma kadar olacak sekılde almıstım
Lapatyam Benmde açılmam vardı dr um şuan hem endol hem nidicart hem magnezyum hemde vitamin veriyor. Nidicart ve endol u 2 × 2 içiyorum.