Baharkefsiz Kızlar 32+2 hafta da bel agrısı yaşayan varmı gündüzden bu yana çok agrım var ama tutulmuş gibi yan yürüyorum gece dahada arttı uyuyamadım yaşayan var mı bu durumu
Ayvehe9 Baharkefsiz off ben neler çekiyorum belimdeki kemiklerim ayrılıyo diyorum kendi kendime ne yatabiliyom ne dönebiliyorum
Benimisteo Baharkefsiz Ben bu gun galiba cok oturdum normalinde de agriyo ama bu gun ozellikle agriyo. Esim biraz masaj yapti bide sicaga yakin ilik suyla bi dus aldim biraz daha iyi geldi.