tesbihlibebek Merhaba arkadaşlar Mide yanması problemi çoğu hamilelikte sıkça rastlanılan mideyi kaynatıp insanı kusturacak derecede rahatsız eden bir durumdur. Soda süt elma gaviscon ne dendiyse her şeyi denedim ama fayda göremedim en son kefir içmeyi denedim ve mucizevi sonuç ❤️ Hemen geçiriyor tecrübeye sabit mutlaka deneyin zararı olmaz
Srfn11 tesbihlibebek Bana gaviscon cok ii geldi ama bnm oyle gunun her dksi bir yanmam yok sadece geceleri yapior bir iki saat
ilkanneilkbebek tesbihlibebek kimyon kaynatıp içmekte gaza mide yanmasına çok iyi geliyor bilginize 😌
tesbihlibebek Kfkf mutlaka deneyin inşallah faydasınıda görürsünüz 🙂 ve dik durun hem kendi omurganız açısından iyi olur hemde yanmayı engeller bebeğin kesesinin mideyi sıkıştırması sonucu yanma oluşuyor aslında. Buna dikkat edersekte yine güzel sonuçlar alırız 🙂
tesbihlibebek Srfn11 benimde öyle canım ama ben mentol nane gibi şeylerden rahatsız oluyorum diş macunu kokusu dahi rahatsız eder hep kokusuz kullanırım normalde de bu yüzden kefir mucizevi geldi bana ❤️
tesbihlibebek bayanturkolog yok valla kuzucum dene İnan hak vereceksin ben yanmaya başladığı an bir iki yudum bile içsem hemen geçiyor
tesbihlibebek bayanturkolog ilaç iyi geliyorsa o da iyidir yani ama kefir hem gebelikte çok yararlı bi içecek olduğundan mideyede iyi gelmesi + olarak mutlu etti 😍
tesbihlibebek ilkanneilkbebek evet kimyon hatta bebeklerede suyu veriliyor gaz için ama mide için bilmiyordum canım ihtiyaç duyarsam uygularım ❤️