uslukizinannesi Benimki 2 gündür çok tekme atmıyor 1900 gram olmuşuz kramplar arttı siz de durumlar nedir kızlar?
Sarellamm uslukizinannesi 14 Eylül son adet tarihim fakat geç döllenme olmuş 10 gün geriden geliyor benim mide yanması dışında hiçbirşey yok aşırı uyku var bir de halsizlik😊
GozdeCemre uslukizinannesi valla benimde 19 eylül Ama biraz kendimi Yorunca kramplar ağrılar mahvediyor beni 2.5 yaşımda bir kızım var akşam olsa da yatıp dinlensem diyorum artık😣
Fatley uslukizinannesi günaydın benim de 16 eylül:) bende şu ara sadece vajinada ağrı var onun dışında pek Birşey yok sanırım bizim velet saçsız olcak:)
uslukizinannesi Sarellamm o mide yanması mahvetmişti beni her gün sabah aksam dondurma yiyordum bi ara sonuç grip oldum şükür ki geçti. halsizlik hep var ama doktor artık yürüyüşlere başla dedi
uslukizinannesi GozdeCemre hele o kramplar uykumdan uyandırıyor beni ağrısı da geçmek bilmiyor kaç gün
Seymakayaoglu @uslukizinannesi nasil gitsin kuzum ya zar zor iste daha cok var zor geliyor bel agrisi idrar yolu enfeksiyonu hala birsey yiyememe daha cok varrr offf biran once gecsede sag salim alsak kucagimiza
Aienma 13 Eylül bende. 1 hafta önde gidiyor. 1939 gram 42 cm. 31+5 olması gerekirken ultrasonda 32+4. Sezeryan istediğim için dr 8-12 Haziran arası alırım gidişata göre bakarız dedi. Arada adet sancısı gibi sancılanıyorum