Ggizemsnl Ya ben kokoreci normalde hiç yemem ama canım nasıl çekti anlatamam. Az önce bir tane yedim, hamilelikte yenmemesinin sebebi bağırsaklarda bakteri oluşturuyormuş bu normal yediğimiz yemeklerde de oluşumu oluyor. Farklı bir bilgisi olan var mı kokoreçle ilgili 21+2 haftalık hamileyim.
Ssraa Ggizemsnl her zaman kesin yersen şu şu olur diye bir kanı hiçbir yemekte yok. Ama hepsinde bir ihtimal var, dileğimiz o ihtimalle karşılaşmamak. Rabbim korusun bir dahakine daha dikkatli yaklaşırsınız :)
Esmira101 Benim tüm tanıdığm hamileler löpür löpür yedi. Bişede olmadı:) çok sağlıklı değil ama olan olmş afiyet olsun bişe olmaz inş merak etme.