Smyyekngl şöyle çok hareketli olduğu için söyledim 😀 hani son aylarda bebek büyudüğü için yeri daralıyo hareket etmekte gücluk cekiyo diyolar ya doktorlar 😀 benimkide yerinde durmuyo son ayımda olmama ragmen cıkmak istiyo heralde diye espri yaptım canım 😅👍🏼