Sarellamm Kızlar size sorum şu; bebekleriniz çok mu hareketli?? 31/4 haftalığım yani hissediyorum toplanıyor da ama uykudan hiç tekme ile uyanmadım ne bileyim çok şiddetli bir tekme de yemedim? Sizlerde durum nasıl farklı mı aynı mı
2cocuk2kopek Sarellamm benim ki vaktini beklerse eger haziran basi olacak dogum . 34. Haftadayim hala oyle bi tekmeyle uyanmadim ama cok hareketliydi.
Aliiss Sarellamm bende 32+ 5 im bu zamana kadar hiç uykudan uyanmadım tekmesiyle şuan değilde son haftalarda olacağını düşünüyorum 🤔
Neseozkan Sarellamm 29+4 haftalık hamileyim ben de en baştan beri çok hareketli sürekli oynuyo ama gece ben de hiç uyanmadım tekmeleriyle
Mlk0555 Sarellamm bende 32+4 hala uykumdan hiç uyanmadım sadece toplanıyo o zaman rahatsız oluyorum oda çok nadir diger tarafa dönüyorum geçiyo
Sarellamm 2cocuk2kopek e işte ben okuyorum da çok hareketli uyku uyuyamıyorum diyorlar bende şaşırıyorum bende mi sorun var diye
Ahsenliya 2cocuk2kopek bende 34. Haftamdayım doktorum banada mayıs sonu haziran başı dedi ama benim bebisim bYa hareketli masaAllah 😊 haziran başı görebilecegimi zannetmiyorum niyeyse 😀
MilaveannesiDilek Bende 30+2 haftalığım canım benim kızım çok hareketli hatta giysilerin üstünden bile fark ediliyor tekme attığında..iyice güçlendi tekmeleri.
Sarellamm MilaveannesiDilek Benim de kız ama çok hareketli değil doktor da sorun yok diyor kafama takıldı ?
Cigdemruzgar MilaveannesiDilek bende 30+4 oldum bizim paşa sanki hiç uyumuyor karnım yamuluyo tekmesinden artık tekme mı dirsekmi bilemiyorum fazlasıyla hareketli
2cocuk2kopek Sarellamm 😌 yok canim senlik bir sorun degildir cok dazla uyuyorlar benimkininde hareketleri yavasladi artik zaten. Arada durtup varligini belli ediyor😊🤭
Ozgul34 Sarellamm benim kızım ayaklarını aşağı doğru vurduğunda utandım çok can yakıcı olduğu için. Duruş pozisyonuyla alakalı muhtemelen
Neseozkan Sarellamm 1 hafta önce gittim doktora 1350 gr dı ve sabah akşam öğle yemekten önce yemek sonra her an nerdeyse oynuyo 😄
anneeylul Benimde hareketliydi baya ama 2 gundur daha az vuruyor anlamadim bende. Dedignz gibi daha geceleri uyanmadim o sekilde suan 31 haftalik olmak uzereyz kizimla
Sarellamm 2cocuk2kopek ben de uykuyu çok seviyorum saatlerce uyuduğum oluyor bana mı çekiyor kızm😊acaba
Sarellamm Mlk0555 o zaman sorun yokmuş içim rahatladı 😊😊ben acıktığımda vuruyor bir de hıçkırık oluyo galiba onu hissediyorum fazlasıyla
Cigdemruzgar Sarellamm şimdi bile soluma yattım sanki karnimda kazı çalışması yapiyo çok acitiyo ve hala uyumadı bende uykuyu çok seviyorum ama galiba beyefendi. Sewmiyo
2cocuk2kopek Sarellamm 30. Hafta itibariyle hareketleri yavasliyor kuzum gunun 18 saati uyuyor ilk baslarda bende tedirgin olmustum yerinde durmayan cocuk hareket etmiyor diye ama Uyuyormus meger 😊🤭😅😅
NeslihanOner Sarellamm ben de 31+1 im hiç ben de öyle bir tekme yemedim tembel kız diyorum artık 😊 hatta bazen ben rahatsız ediyorum hareket etsin diye öyle falan ediyo kendiliğinden ettiğinde de çok nazik ediyor 😊
Mlk0555 Sarellamm aynen canım benm kızımda açıktıgımda vuruyo hıçkırık saglıklı bebeklerde daha çok olurmuş 😊