ddamserc
Kuzum bebisi gördün sanirim, bence hic panik yapma. Kimi daha büyük kimi daha kücük olabilio bunun normal bi ebadi oldugunu sanmiyorum ben, gebelikten gebelige, annenin fizyolojik yapisindan daha bi cok etkene kadar degiskenlik gösterebilir diye biliyorum. Herhangi bi anomali olsaydi doktorun seninle paylasirdi bence. Sen gönlünü ferah tut bebisini de panik yaptirma olur mu ☺️ saglikla al insallah kucagina 🤲