Neseozkan normali çok destekledi dr ama ileri derecede bel fıtığı olduğu için sezeryan olmuştu ama onda bile çok memnun kaldı ve doğumu ctesi sabaha karşı 3 gibi başlamış evde Nil hanımı arıyor onlar hastaneye gidene kadar Nil hanım da hastane de olmuş