fatooss canım geçmiş olsun kurtajdan neden korkuyosun uyutuyolar hiçbişey hissetmiyosun düşük yapsan parca kalsa uyumadan yapıyolar kürtajı sakin ol ekstra bişey yapma kendiliğinden düşsün yoksa kürtaj olursun zaten bende ağustosta 8 haftalık kürtaj oldum korkulacak bişey değil