mrvsoydan benim bu 2. Gebeligim ben ilk kızımı 38+3 te dogum yaptım 37. Haftadan sonra tansiyon yukselmeye baslamisti doktoruma gidince soyledim 1 hafatdir tansiyonum bu sekilde yuksek cikiyor diye ve benim tansiyon 15/9 felan geliyordu.. neden bana demedin diye kizdi Doktor yanıma geldi hemen kendi ölçtü öyle der demez 14/9 cıktı yüksek dedi.. zaten zamanini doldurdun hemen yatış yapalım doğumunu başlatalım dedi planli dogum yaptiracagim seni de bebegi de riske atamam dedi 16 yi gectikten sonra normal dogum yaptıramam çünkü dedi.. beni hastane de kontrol altına alıp 2 gün içerisinde normal doğum yaptırdılar bende açılma felan hiç yoktu yumuşama dai yoktu doktorum fitil ile doğumumu kendi başlattı.. ve normal doğum yaptım 15/9 tansiyonla 16 dan sonrası yaptıramam ikinmana izin veremem dedi.. senin doktorun neden bu kadar acele etmis ben hic anlamadım normal doğum bile yaptırabilir şuan sana planlı bir şekilde..