Eddacan Merhaba ben alışveriş konusunda tavsiyede bulunacaktm. 30. Haftadayım be bugun mobilya bakmaya gittim sırt ağrısından gezemiyor insan size kesinlikle tavsiyem 25-27 haftada herşeyi tamamlamış olun. Yoksa sonraki ayda yapamıyor insan.
Ozderr Eddacan aynen canım bende aynı haftadayım kara kara düşünüyorum nasıl yapacam şimdi diye 🥴 çünkü üç gündür yürürken kalçamdaki kemiğim batıyor yürüyemiyorum
Saratln Eddacan 21 haftalığız bizde ufak tefek şampuan bez dışında eksiğimiz uok çok şükür bende son zamanlara bırakmak istemedim
Deryarslan Eddacan Tam tersi bana da oturmak yaramıyor hareket etmek gezmek çok iyi geliyor tabi abartmadan
Eddacan Ozderr ben çok zorlandm neysseki birçok ihtiyacını insanlar bana daha çok erken dese bile şubatta falan almıştm. Kimi yazılarda yazardı erken tamamlayın derdilerde inanmazdk ben birçok şeyi de son ay gider alırım diyordum
Elikkk Bence son haftalarda hareket iyidir Kızlar Ya ben 33 haftadayım yeni başladım yarısı bitti yarısı kaldı zevkle yapıyorum hem spor oluyor
Eddacan Elikkk mağaza gezmek hareket değil ki ben günlük 1 saat yürüyorum zaten ama mağaza maağza dolaşıp ayakta durmak bakmak egzersiz olmuyor benim için.
Saratln Eddacan benimkinin cinsiyeti 12 haftada belli oldu. Her gittiğimizdede onaylandı.. Haziranda evimden ayrılıyorum memlekete gidiyoruz o yüzden ben böyle yapyım.