Jass Merhaba kızlar, 34+0 haftadayım yaklaşık 3 gündür vajinada iğne batma hissi yaşıyorum. Magnezyum, demir ve vitaminlerimde sorun yok. Dr. Kontrolüm 2 gün sonra, bu durumu yaşayan varmı ve sebebi ne ola bilir?
Nursel84 Jass bebeginiz dogum pozısyonu alıyor olabılır. Erken doğum olarak algılamayın eger boyle bir sorununuz yoksa.
Gamze88 Jass yalancı kasılmalar diye biliyorm,vücutt yavaş yavaş Doğuma hazırlıyor kendini şuan 32 haftalığım bende de aynı sorun var,aniden bıçak saplıyorlar sanki,korkulacak bişi değildir die düşünüyorum,kanama olmadığı sürece içini ferah tut cnm 💐💙
Bilgeferhat Jass 33+3 olduk benimde ara ara oluyor nst de sancı yok bebek Doğum pozisyonu alıyor sanırım normalmiş
fatos2404 Jass miniğin doğum sürecine hazırlanıyo annesi 🤗 ben 36.haftada bazen çarşının ortasında kitlendiğimi bilirim 😂
Jass Nursel84 28. Haftada Dr. Kanalda olduğunu ama erken doğum riskim olmadığını söylemişti zaman zaman baskı hissediyorum fakt ilk defa iğne batması gibi hissettim endişelendim açıkçası
Jass Gamze88 Çok şükür kanama yok demek ki normal bir şey eski postlara da baktım şimdi çok kişi yaşamış bu durumu çok teşekkür ederim 🥰
Mucizeemm Jass aynı sorun bende de vardı 33+3 haftalığız doktor doğum pozisyonunu alıyor demişti geçen kontorle gittim almış bile pozisyonunu ama illa aldı pozisyonu diye erken doğum olacak diye bisey yok dedi canım ama sen gene de bi doktoruna danış
MerveZafer Biz henüz 24+4’teyiz ama benimde vajinamda hem batma hemde çok afedersiniz ama yerinden çıkacakmış gibi ağrılar hissediyorum sizce normal mi ? Doktorum izne ayrılmış, başka doktora gitmeyi düşünüyorum sizce neyden kaynaklanıyor korkuyorum bebeğim için ve ağrılar ağlatacak seviyeye geliyor 😔
Jass Dayanamadım gittim Dr.’a sizin de söylediğiniz gibi doğuma hazırlık süreciymiş çok teşekkürler kızlar sağlıcakla alalım meleklerimizi kucaklarımıza inşallah 🥰🙏