ZeynepSemegirAkkurt Hanımlar merhaba özel bölge hastanesine giden var mı memnun olduğunuz önereceğiniz bir doktor var mı?
Tlaytas ZeynepSemegirAkkurt bende oraya gidiyorum canım pınar hanıma doğum orda olucak bi sıkıntı olmazsa
Dilanmurat Benim gttgm Rukiye sedef hanım var çok güzel ilgilenyo çok memnunum sevil hanım var bide ilk ona gdydm ama sormasan bsey demyodu soguk bıraz cımbızla agzından laf alyodn sanki bana da arkadaşım tavsiye etti rukıye hanıma gittim snra
ZeynepSemegirAkkurt Dilanmurat ya bende Sevil hanım için çok iyi yorumlar duydum daha gitmedim ama Doğumu orda düşünüyorum
Dilanmurat ZeynepSemegirAkkurt sevil hoca ben sodmazsam bsey demyodu soguk biri cımbızla laf alıyodm agzından suratı asık biraz
ZeynepSemegirAkkurt Tlaytas öyle mi hastane nasıl temiz mi ilgileri falan nasıl ben haftaya gideceğim ilk fefa
Tlaytas ZeynepSemegirAkkurt hastane temiz doktorda iyi sormadan söylüyor herşeyi bir şey srduğunda terslemeden cevaplıyor ama muayeneleri kısa gibi 5 dk içinde bakıp gönderiyor
ZeynepSemegirAkkurt Dilanmurat bende bi görüneyim eğer memnun kalmazsam Pınar hanıma geçerim o zaman Doğuma eşleri falan alıyorlar mı peki
ZeynepSemegirAkkurt Tlaytas hmm bende çok hastaneye gittim en son burayı deneyeceğim hala istediğim gibi bi doktora denk gelemedim 35+4 deyim
Huriyemustafa Bende birkaç kez Sevil hanıma gittim çok soğuktu gerçekten. Bi de hastane hiç hijyenik değil. Şimdi Çamlıca medipole gidiyorum hem muayene ücreti bölgeye göre daha ucuz 50 tl. Tertemiz yepyeni hastane 😄