Busra0550 öncelikle geçmiş olsun diyeyim ama bikaç doktorun hatasını kötü davranışını devlet hastaneleri iğrenç başlığı altında paylaşmanız çok yanlış sizin durumunuz vardır özele gidersiniz ama olmayan mecburen devlete gider ve bu şekildeki söyleminiz insanları üzer belki de özele gidemediği için farklı duygulara kapılır sonuçta burda herkes bebek bekliyo doktor hatalıysa şikayet edersiniz hastaneyi kötülemezsiniz devlet hastanelerinde çok da iyi doktorlar ve hemşireler de var biraz hassasiyet lütfen geniş açıyla bakmanızı öneririm