Elvn cnm
Elvn cnm ben ilk hamileligimde kizimi 2.550 gr dunyaya getirdim.Ve cok hizli kilo almaya basladi 10 yasinda suan 46 kilo hep olmasi gereken boy kilo sinirinin ustunde çıkıyor.O yüzden dert etme kilosuna dahada alicak zaten dogumuna kadar onemli olan saglikli olmasi bebeginin.Suan ikinciye hamileyim en son 36+5te 3605 di kilosu bundada normal dogum yapamazsam kilodan dolayi endisesi var 4 u gecer dedi cunku doktorum.Ama herseyden onemlisi saglikli olmasi kiloya takilma hic 2.550 dogup 2.300 e dusmustu ilk bebegim cabucak toparliyo bebekler ama beslenme ko usunda dikkatli ol sen ben basindan beri her sabah 1 yumurta 250 ml süt peynir ve 3 yada 4 ceviz bir tatli kasigi ev yapımı üzüm pekmezi yedim bunlarin disinda hergun 1 adet muz bir kase dolusu ev yoğurdu kendim mayaliyorum.bir bardak kefir dengeli sekilde sebze ve kirmizi et balik ve tavuk rotasyonlu olarak tuketmeye çalışıyorum ilk hamileligimde bulanti vardi o gecti bi sure sonra ama istahsizdim dikkat etmedim de yedigime ictigime simdi daha bilincli beslendim ve ne kadar farketti kilosu bebegin ayrica bebege giden kan akiminda sorun yoksa gizel kilo aliyolar bazi durumlarda plesentada kireclenme yaslanma dedikleri durumlar oluyo o zaman iyi beslenemio bebek onlarida kontrol ettirmek lazim.