Hayalim9786 Edebyahu ben devletin aciline gittim geçen hafta sancım çıktı ama kaç çıktı bilmiyorum 2 defa çatı muayenesi yaptı 3 defa da nstye bağlandım canm sen kaç haftalıksın.
Sezgin Edebyahu canım benim de bir kere 80 bir kere 100 çıktı ama sancın yok dedi doktor. Gerçi senin haftan da doldu ama biliyosun brbrk kendisi karar versin gelmeye diye heralde müdahale etmiyolar.
Edebyahu Hayalim9786 doktorum dedi çatı muayenesi Doğumu başlatabiliyor hani zamanını beklemek lazım dedi
Sezgin Edebyahu ayy hadi hayırlı haberlerle gel canım💐 bende perşembe kontroldeyim bekliyorum sabırsızlıkla doğumuna rabbim yardımcın olsun inşallah