Senaben Busragunayy ben. 29 a girdik ama haftalardir parca parca kanli geliyor malesef. Ama surekli bir kan akma hali yok
Minikts Busragunayy benim gebeliğin başından beri az az kanama var 35. Haftadayız her kontrolde doktora soruyorum hep normal diyo
Baklava Busragunayy benimde 5.ayim biter bitmez baslamisti 😊 kan gormekten yutmaktan bikmistim 😊normal bir durum .cok aşırı kanarsa durduramazsanoz Kbb ye gidin demisti ebem bana.gitmedim. cocuk dogunca hepsi gecti 😊
zynp1512 Busragunayy bende 28+4 deyim o haftalarda oldu hatta hala ara ara kanıyor biri normal diyor biride tansiyonla alakalı demişti KBB ye git diyor ama gitmedim