Acemiannes Bende surda bekliym belki tecrübeli biri bizi aydinlatir 🙄
39+3üm benimde cumartesi suni sanciyla doğumum başlatılacak bununla ilgili post bile actim ama pek gören takan olmadi 😔
Hoş gerçi ikinci doğumum ama inan tek bir dakikasini bile hatirlamiyorum o yüzden ben yine tedirgin ben yine panik 🙄