Misskokulumm canım bende öyleyim ama benim eşimda yanımda değil beden olarak burda ama ruhan değil destek olmuyor hep sinirimi bozuyor çarşanba yatışım yapılıcak ama kendimi o kadar kötü his ediyorum ki ağlıyorum annem inşaallah yarın gelir yanımda olur tek umudum annemden