Papatya26 protein s ve c düşüklüğü pıhtı ihtimalini arttırıyor diye biliyorum ama kötü düşünme canım testlerde pıhtılaşma çıkmamıl sen mutlaka doktorunla tekrar konuş tatmin olmazsan başka doktora da sor gebeliğin ilk haftalarında da lekelenme olabiliyor yerleşme büyümeyle alkalı kötü birşey yoktur inşallah sağ sağlim kucağımıza alırız ❤