Milknur Ümraniyede afiyette Banu yıldırıma gidiyordum.Ama o hastanede doğum düşünmedim şartları uymadığı için.Şimdi iki arkadaşımın tavsiyesi üzerine ikidir çamlıca erdem Tülay kayaya gidiyorum.Çok ilgili ve bilgilendirici konuşuyor.Tülay hanım ve şükran hanımın çok hastası var onlara gidebilirsin bence 😊