Sibsibella Hamileligimin başından beri bu hastaneye gidiyorum doktorumdan çok memnunum ama doğum konusunda hastane nasıl burada doğum yapan varmi
Gulendam34 Arkadaşım doğurdu orda memnun kaldı oradan sorun yasamadi sezaryan yaptı fiyatlar da uygunmuş
Sibsibella Gulendam34 sağol canım fiyatlar uygunmus evet ama her kafadan bir ses çıkıyor hastane pis filan diye duymustum iyi diyenede var doktordn memnubken orda doğum yapmak istiyorum ama bakalım