Merhaba arkadaşlar 7haftalık hamileyim ilk kan tahlillerimde herşeyim normal sadece vitamin d : 30 olması gerekirken 8 olması ciddi bir düşüklük sanırım ,yarın doktoruma göstericem muhtemelen takviye ilaç alıcam ,aranızda böyle bir durum yaşayan var mı?