Berna061 ben de 23. haftada falan boyadım. Benim de saçlardım bembeyazdı bizde de ırsi. Önemli olan 12. haftadan önce boyamamak ve kokuyu fazla solumamakmış. Gratisten Green Therapy markalı boya aldım. Amonyaksız ve Kokusuz boya. Onunla boyadım. Bir kaç renk tonu da var. Beyazlarımı da çok güzel kapattı. Bir de benim düşüncem şöyle Allah kötü bir şey yazmışsa herşeyden sebep olabilir bence. Hiç sebepsiz de oluyor bazı şeyler.