Beklenenan Bu sene erkek senedi diyolardi hep gerçekten de öyle sanırım. Kimi görsem duysam erkek. Bizde 15+6 olduk şükür. 3lü tarama yapılırken doktorum erkek dedi kordon bagi da olabilur dedi ama sonradan inceledi iyice erkek erkek dedi 😅 bende 4 kere rüyamda erkek görmüştüm zaten. Rabbimden bi evlat istedim verdi bin şükür eli ayagi düzgün olsun saglikli olsun da hic önemli değil. Rabbim kimsenin kucagini bos bırakmasın hepimiz bir avazda doguralim insallah❣ Annesinin paşası geliyorrr😅😅💙
Pamuk34 Beklenenan 😊😊😊 erkekmi istiyodunuz allah kucaginiza almayi Nasil etsin evet %90 erkek herkes nerdeyse
Nazoliii Beklenenan bizde de erkek senesi dediler yakin cevremde herkes erkek bende 2. Kiz geliyor 💜 Hayirli olsun sizede allah kimsenin kucağını bos bırakmasın kiz erkek hic fark etmez 🌼
Beklenenan Pamuk34 kız istiyordum aslinda ama Rabbim neyi nasip ettiyse hiç önemi yok ilk cocuk sonucta 😊
Pamuk34 Beklenenan aslinda aylada alakali sanki agustos eylul hep erkek cogunluk mesela yani o ayda dogum yapcaklar bana oyle geldi burda okuduklarimdan