Etur olmadı öyle yapayım da yalancı sancı bu şekilde mi olur geçen hafta sadece kasık ağrım vardı gittim hafif sancın var ama açılma falan yok demişti serum takıp hafifletelim dedi o yüzden güvenemedim şimdi kendime bide 14 9du tansiyon sağlık ocağında ebe çok dedi ama hastanedeki normal dedi bakmadı bile bi daha