ElifBalc Kızlar bende 1 Damla kahverengi akıntı geldi doktora gittiğimde rahşm ve kese etrafında kanama olmadığını ama düşük tehlikesi sayacağını söyledi Progestan hap ve iğne verdi benim gibi yaşayan var mı
Aylineren ElifBalc benimde 7+4 başlarda bendede oldu doktora söylemiştim sıkıntı Yok çoğu kişide yerleşme kanaması olabiliyormuş kahve leke olarak
shdemir ElifBalc Var canım hatta haftalarca kanamam oldu. Yat dinlen ilacını ic gecer Allahın izniyle 25.haftama geldim bile😊
Nefesim ElifBalc bendede aynı oldu bende progeston igne kullanıyorum inşallh bır sıkıntı klamaz canım
AyeKantar ElifBalc bendede aynısı oldu 11. haftada iğne ve progestanı kullandım geçti seninkide geçer korkma
CennetEsmerMelegimKahraman Korkma canım 5-6 haftalarda bendede oldu iğne ve hap kullandım maşallah 16 haftalık olduk bile ...hiç üzülme
Nilada ElifBalc Bendede aynısı olmuştu canım doktorum bebek yerleşiyor demişti 😊 Şimdiden hayırlı doğumlar.