Duygukorkmaz
Merhaba kızlar daha önce de böyle bir post açmıştım tıp merkezine gidiyordum tam teşekküllü bir yer olmadığı için şuan hem evime yakın diye esencan hastanesine kontrollere başladım Ahmet beye gidiyorum ama hala kafam karısık kimisi hastane iyi diyor kimisi hiç iyi değil diyor doğum yapan var sa acaba düşüncelerini söyleye bilir mi