Elisaelisa Bugun doktora gittim doktor folbiol (folik asit) yazdi eczaneden aldim ama eczaneci kullanim seklini soylemedi bende aceletlen sormayi unuttum kullananlar yardimici olabilir gunde kac defa kullaniyorsunuz ya da kullandiniz aç tok fark eder mi
hacerpamuk Elisaelisa bende 2 aya yakındır folbiol kullanıyordum sağlık ocağı yazmıştı bugün doktor değiştirdi folidoce yazdı
hacerpamuk Elisaelisa evet hamileyim o ağırmış bana sebeb söylemedi ama aynı gün görümcem de muayene oldu bulantı falan ondan olabilir diye değiştirmiş onunda benim de değiştirdi