Cinarasaf canım korkma doktorun riskli olsa söylerdi ve bebek kakasını yedi diye öyle hemen ölmez merak etme. Hareketlerini çok dikkatli takip et. Benim ilk bebeğim 37+4 te kakasını yemişti ki erken di. O gün hiç hareket etmedi doktora gittim kalp atışları zayıfladı ve hemen sezeryana alındım midesi yıkandı vs. Vs. Çok şükür şimdi 8 yaşında. Ama çok dikkatli olmalı ve hareketlerini takip etmelisin.