Reykzy üzülme haftan gayet iyi hem küvözde kalsa bile çok uzun süre kalmaz ama sen hep iyiyi düşün. O dönemlerde stres yaşamam sancılarımı arttırıyordu. Bebeğimin etkilendiğini gördüm. Bu yüzden yat dinlen, bol bol su iç, ayetel kürsi kuran oku emin ol daha iyi olacaksın ☺️ Bak ben 37+4 nasıl oldum nasıl geçti günler anlayamadım