Mltmbzgn Merhaba çok üzgünüm Bugün kontrolüm vardı bebeklerimin biri 9 haftalık olmuş. diğeri 7+6 2 haftada sadece 1 hafta gelişmiş yani 8+6 olmalıydı kalp atışıda yavaş dedi yaşamayabilir dedi umut %10 dedi 2 hafta önce herşey normaldi kafayı yicem.. böyle birşey yaşayan oldu mu
Hulyalp Mltmbzgn canim sen her turlu sonuca hazirlikli ol. Doguma kadar maalesef ikizlerin her ikisininde yasayacaginin garantisi yok. Hatta bu tek bir bebek icin bile gecerli. Sen bol bol dua et strese girmemeye calis. Yorma kendini
Mltmbzgn Jukekam çok üzüldüm ikiside çok sağlıklıydı kalp atışları normaldi şimdi umutsuz konuştu büyümediği için inşallah ikiside sağlıklı olurr 🤲
Merve6475 Mltmbzgn rabbim yardımcın olsun insallah ikiside seninle olur canım üzme kendini olumlu düşün bol bol dua et🤲