Yaz_08 https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/madre-nino-mn-321-masal-buyuyen-besik-423646114?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=91220865087&utm_term=31478369487&ga_prodid=423646114&ga_merchantid=131605141&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjwzPXlBRAjEiwAj_XTEeqxkbrQK_oXQzmjouPGNXpZfAYitjr3fgFnYso1-W2qg3sGLg12JBoCGUMQAvD_BwE
mrsssblt Yaz_08 Bu ürün hakkında bilgim yok fakat bence en mantıklısı büyüyen beşik ileride tekrar tekrar genç odalarına bir kucak para vermektense baştan iyi birşey alıp yıllarca kullanmak daha mantıklı geliyor bana 😊
Modies Yaz_08 valla 2 hafta önce 289 tl y di bu ben baktım. Şimdi 449 olmuş biraz daha bakayım daha ucuzunu bulursam iletirim https://www.hepsiburada.com/minimobi-buyuyen-besik-pm-HB000000WSSU
Zeynepkbsk Yaz_08 Aynen malesef o yüzden tedirgin oldum açıkçası kararsız kaldım park besikleri de sevmiyorum napcam bilmem