Gizmoo Merhaba daha önce dış gebelik geçirdim şimdi 2. Geçiriyorum sağ tüpüm ilkinde alındı şimdi doktorlar ilaç ile düşmezse ya tüpünü alalım yada temizleyelim ama temizlersek de tekrar dış gebelik olabilir ama alırsak tüp bebek yaparız diyorlar kafam çok karışık siz olsanız napardınız
Cansuturk Gizmoo peki sen dıs gebelikten sonra rahim filni cektirmedin mi ?? Yani diger tüpün durumunu görmediker mi ? Korun byle bi durum yasaman da mümkün diyen olmadımı ??
Gizmoo Cansuturk doktora dedim gerek Yok dedi zaten Ocak’ta tüp alındı Mart’ta tekrar hamile kalmışım maalesef oda dış gebelik oldu